Om Vanessa

Det är jag som är vanessa, min favorit ponny på ridskolan heter Matilda och hon är en vit D-Ponny. jag är 12 år fyller 13 den 10 juli då är jag på ridläger på roogård.

Jag är inte skötare på Matilda men det är min favorit ponny men jag ska ställa mig i kö till att bli skötare på henne tror jag. Hon är snäll men ibland är hon lite tjurig och hon är född 1993 och är altså 19 år gammal. Jag brukar inte få rida henne eftersom jag är så kort och då vill dom att jag rider dom små ponnyerna❤ jag kommer skriva om hästar, kompisar, ridningen, stallet och mycket mer!





Kommentarer
Postat av: Tova & Lina - Vinn ett par ridbyxor ♥

Matilda är d-ponny <33

2012-05-15 @ 19:56:07
URL: http://ponnysmurfarnas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0