I morgon...

är det skola igen tyvär, har lixom vant mig vid att vara ledig nu men som tur är så är det bara 24 dagar tills skolavslutningen, hehe jag har koll jag :) ne men iaf så ska jag nog fixa tids inställda tills i morgon så ni får en bra update trots att jag e i skolan typ hela dagen :) men i morgon blir det ridning hoppas på betty ofc(har skrivit det nåra gånger nu så ni är nog trötta på att höra de, haha) så tagga, tagga! självklart så kommer ni få veta vem jag red och hur det gick och vad vi gjorde på ridlektionen, ridlärare i morgon är Kia... hon är bra, det är roligast att rida dressyr för henne hon är en bra dressyr lärare så♥ just nu lyssnar jag på one direction, Gotta be you, den är rätt bra faktiskt, det är typ den enda låt av dom jag värkligen gillar så :) amen puss på er då, säger godnatt sen och då får ni reda på en sak, hm undrar va det kan va?♥

Sötaste♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0