Ja...

nu sitter jag här och tittar på amerikan Idol set är ganska kul, mamma kommer nu när som helst så jag måste skynda mig att skriva alt jag vill nu, för när hon kommer så ska jag prata med henne. i över morgon är det ridning(yeeha)och då hoppas jag att emelie kommer och fotar för jag vill värkligen ha betty och hoppas att det går bra, då ska jag ju även få mina bilder från i går av Moa så. det blev inte stan i dag men hoppas på det till nästa helg:) I morgon vet jag värkligen inte vad jag ska göra under dagen, har spelat lite badminton med pappa, Christoffer och Nicole(min lilla syster)idag det har vart kul.

Puss på er och god natt! nu kom mamma hem♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0