nu har jag vart på...

ica och har precis kommit hem. innan jag cyklade dit så åt jag lunch, kyckling(stavning?)idag igen. I morgon har jag värkligen ingen aning om vad jag ska göra, eller mamma kommer hem idag så tror att jag ska va med henne... På måndag är det dressyr hoppas på att få betty ofc! gick ju så himla bra igår, även på tisdag är det dressyr och då vill jag såklart ha betty igen :) jag red ju för lotta i går och det är hon som sätter upp hästar på tisdag, vill värkligen rida betty!!! men kan oxå tänka mig att rida typ Eddie eller little may♥ Vill ni att jag ska börja med typ och ha frågestunder eller sånna saker? komentera vad ni tycker, VILL ÄVEN HA HJÄLP MED VA JAG SKA SKRIVA SÅ PLZ KOMENTERA VAD JAG SKA SKRIVA OM!!!  Tack på förhand, e ba skoja men behöver hjälp med det...

sötaste♥ puss på er hörs sen?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0