Ridningen

Red ju idag och fick Betty min lilla älskling❤ hon va så himla grym idag asså! Hon va värkligen SUPER fin hela passet och Emelie va ju där och fotade och i love her fore that❤ en sak till är att Betty är bäst, det kommer MYCKET bilder på mig och Betty antingen i morgon eller på onsdag, i morgon är det ju ridning igen och jag hoppas så klart på BETTY haha men hon är så himla fin och gullig och jag älskar den ponnyn asså❤ mot slutet av lektionen så flyttade hon i sidvärs nästan av sig själv det va helt fantastiskt❤

Men nu måste jag sova är helt sjukt trött i dag igen asså, i morgon blir det ingen simning eftersom min jumpa lärare har skjutit upp allt igen så vi får se när jag får hoppa i vattnet❤ puss på er hörs i morgon❤
//Vanessa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0